📞 Tavoitteellinen asiakaskeskustelu ei ole käsikirjoituksen lukemista – vaan kuuntelemista, oivalluttamista ja ohjaamista.
‍
Liian moni B2B-myyntipuhelu alkaa tykittämällä: "Meillä olisi tällainen palvelu, kiinnostaako?"
Mutta oikeasti vaikuttava puhelu lähtee asiakkaasta. Hyvä myyjä osaa kysyä, pysähtyä ja rakentaa keskustelun, jossa asiakkaan haaste ja tilanne nousevat esiin – ja vasta sitten esitellään ratkaisu.
Me Flowsalesilla uskotaan, että jokaisen puhelun pitää palvella jotain isompaa tavoitetta. Oli se sitten tapaamisen sopiminen, luottamuksen rakentaminen tai liidin kvalifiointi. Kyse ei ole siitä, kuka puhuu eniten – vaan siitä, mitä jää mieleen.
🎯 Haluatko lisää tuloksia puhelimitse? Me autamme siinä.
‍