Asiakashankintaan tehokkuutta perinteitä kunnioittaen – puhelimitse!

Viime aikoina on puhuttu paljon mm. Social sellingistä, LinkedIn henkilöbrändäyksestä, big datasta ja vaikka mistä. Tavoitteena kaikella tekemisellä on, tai ainakin pitäisi olla, uusien asiakkuuksien solmiminen ja yrityksen liikevaihdon kasvattaminen.

Monen mielestä myyminen sosiaalisessa mediassa ja henkilöstöbrändin rakentaminen on nykyaikainen ja jotenkin “parempi tai sivistyneempi” tapa tehdä asiakashankintaa. Ei turhaan häiritä tai olla vaivaksi. Kyllä asiakkaat näkevät ja ymmärtävät keneltä kannattaa ostaa, jos vain kehun itseäni LinkedIn:ssä ja taputtelen siellä toisia selkään.

Yhtä oikeaa tapaa myydä tai tehdä asiakashankintaa ei ole. Kysynkin, minne on unohtunut vanha kunnon laadukkaasti, konsultatiivisesti ja asiakkaiden kipupisteitä kuulosteleva asiakastapaamisten buukkaus puhelimitse?

Me otamme asiakkaaseen lämpimän ensimmäisen kontaktin puhelimitse ja varaamme teille tapaamiset suoraan kalenteriin. Tämä vaatii oikeaa asennetta ja aktiivista myyntihenkistä otetta, ja sitä meiltä löytyy reilusti.

Haluamme olla osa asiakkaan myyntiorganisaatiota siten, ettei toimintamme tai viestimme eroa millään lailla asiakkaamme viestistä.

Ota yhteyttä, niin tehdään yhdessä aktiivista asiakashankintaa – vahvasti perinteitä unohtamatta mutta nykyisiä menetelmiä hyödyntäen.